کد خبر: ۶۹۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
مدیرعامل بانک شهر جایزه ملی مدیریت فرایند و رهبری سازمان را دریافت کرد.
اعطای جایزه ملی مدیریت فرایند و رهبری سازمان به مدیرعامل بانک شهربه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در نخستین کنفرانس مدیریت فرایند و رهبری سازمان که با حضور ۸۰۰ نفر از مدیران ارشد در عرصه مدیریت و رهبری بنگاه‌های کسب و کار برگزار شد، جایزه ملی مدیریت فرایند و رهبری سازمان به دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک اعطا شد.

در این نشست که آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و علمی اساتید، محققان،رهبران، مدیران سازمان‌ها و ارگان‌ها و شرکت‌های کشوردر زمینه مدیریت فرآیندهای کسب و کار ارائه شد، جایزه ملی مدیریت فرایند و رهبری سازمان به دلیل مدیریت موثر و کارآمد که منجر به ارتقا و بهبود سطح عملکرد سازمان شده است، به دکتر پورزرندی اختصاص یافت.

نخستین کنفرانس و جایزه ملی مدیریت فرایند و رهبری سازمان، ۲۸ آذرماه از سوی پژوهشکده مدیریت سما در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: