کد خبر: ۶۹۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۴۷۶
دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان ایلام با حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار مدیرعامل بانک قوامین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلامبه گزارش خبرداغ نقل از روابط عمومی بانک قوامین در این دیدار نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام با بیان اینکه گفتمان اقتصاد مقاومتی، دور زدن تحریم با تکیه بر توانمندی های داخلی است گفت: شایسته است بانک ها هم با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی همکاری بیشتری با مردم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: نقش بانکها در پرداخت تسهیلات متقاضیان و ایجاد بنگاههای اقتصادی کوچک و زود بازده نقشی محوری دارد.

بر پایه همین گزارش دکترنتاج مدیر عامل بانک قوامین با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه برای رونق کسب و کار وجود ندارد تصریح کرد: بانک قوامین آمادگی لازم جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و حمایت از تولید ملی را دارد و در جهت تحقق آن برنامه ریزی های لازم را در دستور کار خود قرار داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: