کد خبر: ۶۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۲۵
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته هفته آینده پرداخت شده و مشکل این عزیزان حل می شود.
خبر خوش دولت برای فرهنگیان بازنشستهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته هفته آینده پرداخت شده و مشکل این عزیزان حل می شود.

محمد باقر نوبخت افزود: رییس جمهوری و دولت هرآنچه بیان کرده و وعده می دهند قابل تحقق است، پیش از این مطالبات گندم کاران هم یکی از دغدغه های دولت بود که پرداخت شد و بازنشستگان نیز حق و حقوق خود را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه دولت با محدودیت منابع مالی روبرو می باشد، اظهار کرد: کاهش شدید قیمت نفت از 108 دلار سالیان قبل به زیر 30 دلار کنونی و مشکلات موجود در فروش آن موجب این مشکل بوده اما دولت و مدیریت وزارت نفت در سال های اخیر اقدام جهادی در این بخش داشته است، بویژه دیپلماسی نفتی اخیر ایران در اوپک تحسین برانگیز بود.

نوبخت اضافه کرد: با وجود مشکلات مالی، دولت یکصد هزار میلیارد ریال برای طرح های بزرگ در بخش های آب و فاضلاب، محیط زیست وشبکه ریلی کشور در بودجه سال 96 پیش بینی کرده است.

وی تاکید کرد که دولت به تنهایی قادر به تامین منابع مالی برای اجرای برنامه ها ی عمران و سازندگی کشور نیست و بی شک از تمام ظرفیت های مردمی ، بخش خصوصی و سرمایه گذای های داخلی و خارجی در این زمینه استفاده خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
بزک نمیر بهار میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
فکر کردم حقوق باز نشستگان که حدود یک میلیون میباشد را افزایش داده اید لطفا عدالت را رعایت کنید ما شما مسئولین نظام را به روز رستاخیز واگذار میکنیم روزی که شما فعلا یادتان رفته و شاید انکار میکنید بودنش را
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
شما نزدیک ب دوسال داری اقای نوبخت داری دروع میگی ورتبه اول درکشور بابت دروغ بدست اوردیدبابت این موفقیت تبریک عرض می کنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: