کد خبر: ۶۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۱۹
روستوف 7 میلیون یورو می خواهد؛
یک روزنامه پرتغالی ادعا کرد بنفیکا برای جذب مهاجم ایرانی باید هفت میلیون یورو به روستوف بپردازد.
قیمت نجومی انتقال سردار آزمون؛ لیورپول مردد شدبه گزارش خبرداغ،طی دو هفته اخیر همه جا صخبت از انتقال احتمالی سردار آزمون به لیورپول بود و گفته می شد مدیران این باشگاه به خواست یورگن کلوب مذاکره اولیه ای هم با روستوف داشتند که رقم بالای روستوف باعث شده لیورپول فعلا دست نگه دارد.

 

هیچ کس نمی دانست این رقم چقدر است و فقط یک بار یکی از مدیران لیورپول در جایگاه ویژه ورزشگاه آنفیلد در واکنش به تماشاگرانی که می پرسیدند سرانجام آزمون جذب می شود یا نه؟ گفته بود جذب او به این سادگی نیست و پنج میلیون پوند آب می خورد!

 

این اظهارنظر بعدها تکذیب شد اما حالا یک روزنامه پرتغالی از رقم درخواستی روستوف برای آزاد کردن سردار ایرانی پرده برداشته است. آبولا نوشت بنفیکا خواهان جذب سردار شده و مدیران روستوف روی این بازیکن مورد نظر باشگاه پرتغالی هفت میلیون یورو قیمت گذاشته اند.

 

پس با این حساب مشخص شد چرا لیورپول مردد شده است. روستوف می خواهد هفت میلیون یورو بابت فروش آزمون درآمد داشته باشد. این در حالی است که قربان بردیف به آزمون گفته برای رفتن به لیگ برتر جزیره عجله نکن.

 

هنوز معلوم نیست بنفیکا هفت میلیون یورو بابت جذب سردار می دهد یا نه؟ همان طور که معلوم نیست لیورپول برای جذب او اقدام رسمی می کند یا نه؟

 

سردار این روزها فصل استراحت خود را در مالدیو سپری می کند.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: