کد خبر: ۶۹۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۰
معارضان سوری مدعی شدند که با طرف روسی بر سر آتش بس در حلب به توافق رسیدند.
توافق آتش‌بس در حلببه گزارش خبرداغ  به نقل از الجزیره،مسئول هیات معارضان در مذاکرات مدعی شد که با وساطت ترکیه با روسیه بر سر آتش‌بس در حلب به توافق رسیده‌اند.

وی گفت: توافق شد که مناطق محاصره شده حلب از غیرنظامیان و عناصر مسلح تخلیه شود.

این در حالی است که هنوز هیچ یک از منابع رسمی سوریه و یا روسیه صحت این خبر را تائید نکرده اند.

ر اساس این توافق ادعایی، قرار است از امشب درگیری در شرق حلب متوقف شده و افراد باقی‌مانده در این مناطق حلب را ترک کنند. اعضای گروه‌های مسلح مستقر در شرق حلب اجازه خواهند داشت یک سلاح سبک با خود به همراه ببرند.

شهر حلب پس از چهار سال جنایات تروریست‎ها در آن، اکنون در آستانه آزادسازی قرار گرفته است و طرف های غربی و عربی حامی تروریسم تلاش می کنند با برقراری آتش بس در این شهر، تروریست ها را نجات دهند و مانع آزدادسازی کامل شوند.
شورای امنیت سازمان ملل نیز امشب قرار است درباره حلب نشست برگزار می کنند و در حالیکه حلب در آستانه آزادسازی قرار دارد و ارتش سوریه در حال تسلط کامل بر این شهر است، دولت فرانسه خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اوضاع حلب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: