کد خبر: ۶۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی خودکفایی کشور در بخش تولید محصول استراتژیک گندم را به وی و کشاورزان سخت‌کوش کشور تبریک گفت.
عملکرد دولت در بخش کشاورزی نماد روشنی از اثربخشی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی شمخانی در این پیام با اشاره به نقش بی‌بدیل گندم در امنیت غذایی کشور خاطرنشان ساخت: علیرغم محدودیت در منابع آبی و تنگناهای دولت در تامین اعتبارات ضروری، گام موفق بخش کشاورزی کشور در نیل به خودکفایی در تولید گندم، نماد روشنی از اثربخشی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی ضرورت الگوگیری سایر حوزه‌های تولیری کشور از روشهای برنامه‌ریزی و راهبردهای مدیریتی بخش کشاورزی را مورد تاکید قرارداد و اظهار داشت: بی‌تردید اجرای دقیق و هوشمندانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند تحرک مورد نیاز در اقتصاد کشور را در سایه بهره‌گیری درست و هدفمند از منابع ملی فراهم آورده و رونق و گشایش معیشتی را برای آحاد مردم به ارمغان آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: