کد خبر: ۶۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۰
سرمربی سابق پرسپولیس و گالاتاسرای حقوق دریافت کرده از تیم ترکیه‌ای را پس فرستاد.
حرکت جنجالی و خبرساز سرمربی سابق پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، مصطفی دنیزلی که سابقه مربی‌گری در پرسپولیس را دارد نوامبر ۲۰۱۵ برای سومین بار به گالاتاسرای پیوست. او که جایگزین حمزه‌آغلو شده بود پس از ۳ ماه مربیگری به دلیل نتایج ضعیف از این سمت استعفا داد.


در همین ارتباط سرهات اولرن، خبرنگار و تهیه‌کننده برنامه «تله گل» ترکیه، از پس فرستادن حقوق دریافتی توسط دنیزلی پرده برداشت.

 

او گفت: «۳ ماه مربیگری حقوق بسیار بالایی خواهد داشت اما مصطفی آن را پس فرستاد زیرا که احساس می‌کرد این پول برای پیشرفت گالا موثر خواهد بود.»

 

این خبر موجب جنجال در میان هواداران فنرباغچه و بشیکتاش شد. دنیزلی جزو معدود مربیانی است که در هر ۳ تیم بزرگ ترکیه مربیگری کرده و اکنون هواداران دو تیم دیگر به خاطر حرکت دلسوزانه و البته حرفه‌ای مصطفی پاشا به سود رقیبشان یعنی گالاتاسرای ناراضی هستند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: