کد خبر: ۶۹۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۴۷۶
پیام تبریک مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به مناسبت هفته وحدتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران،میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد‌مصطفی(ص) جشن باشکوه جهان‌اسلام یادآور درخشش ستاره‌ای است که درخشید و ماه‌مجلس شد و جهانی را به انوار معرفت، یکتاپرستی و صلح و آرامش منور ساخت. میلاد حضرت رسول‌اکرم(ص) نقطه عطفی در رسالت انبیاء و آغاز تحولی شگرف درجامعه بشریت بود و کتاب مقدس و همیشه جاوید این پیامبر عظیم‌الشأن دریائی از معرفت، حکمت، عقل و درایت، علم و دانائی را به جهانیان عرضه کرد و جهانی نو را نوید داد که پایانی بود بر ظلمت و تاریکی‌ها و انوار هدایت جهان را به نور و یکتاپرستی متبلور ساخت، هفدهم ربیع‌الاول همچنین یادآور تولد یکی از نوادر علم و معرفت و دانش و تقوا و پرهیزکاری و بنیان‌گذار مذهب شیعه حضرت امام‌صادق(ع) است که دریای علم‌اش نه تنها جهان اسلام بلکه سرزمین‌های دیگر مذاهب و ادیان را به انوار معرفت روشنائی بخشیده و چشمه جوشان فضیلیت و خردمندی‌اش جهانی را متحیر ساخته است.
میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و سلاله برومندش حضرت امام جعفر‌صادق(ع) را به یکایک همکاران، ‌مشتریان و سهامداران پست‌بانک‌ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و رهنمودهای پیامبر وحدت آفرین و سلاله برحقش حضرت امام جعفرصادق(ع) در خدمت به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و مؤید باشید.
خسرو فرحی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: