کد خبر: ۶۹۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۳
مديرعامل بانک اقتصادنوين:
مديرعامل بانک اقتصادنوين با تاکيد بر لزوم بازنگري در فرآيندها و به روز رساني خدمات بانکي گفت: بانک اقتصادنوين دستيابي به جايگاه "بانک برتر" را هدف استراتژيک خود قرار داده است.
بهداشت اعتباري الگوي اصلي بهره‌وري در صنعت بانکداري استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، علي اصغر سفري در جوار بارگاه ملکوتي امام رضا (ع)، در گردهمايي منطقه سه استان‌ها که با حضور اعضاي هيات مديره، معاونان و مديران اين بانک برگزار شد اظهار داشت: براي دستيابي به اين هدف بايد خود را به صورت مستمر با تکنيک‌هاي روز مديريت مجهز و زمينه را براي کسب مهارت بيشتر فراهم کنيم.

وي افزود: در بخش خصوصي بهره‌وري و سوددهي از اهم اهداف و برنامه‌ها به شمار مي‌رود که اين هدف در دستور کار بانک اقتصادنوين قرار گرفته است. سفري توجه به بهداشت اعتباري را از الگوهاي پايه‌اي کسب سود و بهره‌وري دانست و گفت اين دو شاخص در کنار رعايت الگوهاي مشتري مداري موفقيت بانک را تضمين خواهد کرد.

مديرعامل بانک اقتصادنوين تاکيد کرد: خشنودي و رضايت‌مندي مشتريان در گرو موفقيت بانک است و چنانچه بتوانيم بانک را در مسير موفقيت و پيشرفت قرار دهيم، مشتريان نيز به رضايت‌مندي مورد نظر خواهند رسيد و شرايط حضور در عرصه‌هاي بانکداري بين‌المللي نيز فراهم خواهد شد. سفري گفت: تمام برنامه‌ها ي بانک براي کسب اين اهداف تدوين و بازنگري خواهد شد.

وي که در مشهد مقدس سخن مي‌گفت، ادامه داد: بانک اقتصادنوين، نخستين بانک خصوصي کشور به شمار مي‌رود؛ اين نخستين بودن به ما تکليف مي‌کند که در شبکه بانکي نيز از منظر خدمات نخستين باشيم.

در ادامه اين نشست سيامک دولتي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني ضمن ابراز خرسندي از برگزاري گردهمايي منطقه سه استان‌هاي اين بانک در جوار بارگاه ملکوتي ثامن‌الائمه اظهار داشت با اتکا به توان همکاران و بهره‌مندي از زيرساخت‌هاي موجود در بانک، اقتصادنوين مسير پيشرفت و توسعه را با سرعت بيشتري خواهد پيمود.

وي گفت: بانک اقتصادنوين به عنوان بانکي خوشنام توانسته به جايگاه قابل قبولي در نظام بانکي کشور دست يابد که به لطف خدا و کوشش مديران و همکاران بانک، اين جايگاه بيش از پيش بهبود خواهد يافت.

در نشست مديران ارشد بانک اقتصادنوين با روساي منطقه سه استان‌هاي اين بانک مهدي حسين‌نژاد سرپرست اين منطقه گزارشي از آخرين وضعيت شعب تحت پوشش اين سرپرستي ارائه کرد، همچنين در ادامه اين مراسم نشست پرسش و پاسخ روساي شعب با مديرعامل و اعضاي هيات مديره اين بانک برگزار شد.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: