کد خبر: ۶۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۵۶
هشدار سید جلال درباره جدایی هافبک جوان؛
کاپیتان پرسپولیس گفت: «مهم‌ترین عنصر استقلال علی منصوریان است به همین دلیل من معتقدم باید به سرمربی استقلال فرصت داد و از او انتقاد نکرد!»
همه تلاشم را انجام می دهم تا نوراللهی در پرسپولیس بماند / به همه بازیکنان تذکر می دهمبه گزارش خبرداغ،سیدجلال حسینی بازی با پدیده را بین بازی‌هایی که پرسپولیس از ابتدای فصل برگزار کرده، یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم‌شان دانسته است

 

حسینی حرف‌های جالبی می‌زند که در ادامه با هم می خوانیم:

 

* بازی را به شکل دراماتیکی بردید، از بازی با پدیده حرف بزن.

- بازی بسیار سختی بود، من یک نیمه از بازی تراکتور با پدیده را دیده بودم، دیداری که انصافاً پدیده در آن خیلی خوب بازی کرده بود. در این بازی سختی را با تمام وجود حس کردم.

 

* قبول داری پدیده مقابل پرسپولیس فوتبال هجومی و روانی را ارائه داد؟

- واقعاً حرف خوبی زدید، پدیده انصافاً مقابل ما فوتبال خوب و هجومی را به نمایش گذاشت و در دقایقی هم روی دروازه ما فشار آورد اما پرسپولیس باهوش‌تر بود و در شرایطی سخت موفق شدیم سه امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم.

 

* به نظر با رسیدن به صدر، به آرامش خوبی رسیدید.

- صدرنشینی شیرین است اما ما باید بدانیم رقیب سرسختی مانند تراکتور و چند تیم دیگر داریم، ضمن آنکه در بازی بعدی‌مان هم حریف بسیار پرقدرتی مانند ذوب‌آهن داریم که در چند بازی اخیرش عالی کار کرده و با شایستگی موفق شده خودش را تا رده سوم بالا بکشد به همین دلیل من فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم‌مان را مقابل تیم اصفهانی خواهیم داشت، بازی‌ای که برای ما حکم دیدار 6 امتیازی را خواهد داشت و البته ما باید با شرایطی کاملاً نابرابر به مصاف ذوب‌آهن برویم.

 

* چرا؟

- ذوب‌آهن، پنج‌شنبه بازی کرده و ما روز شنبه مقابل پدیده بازی کردیم، این مسئله باعث می‌شود که 2 روز کمتر از تیم اصفهانی استراحت داشته باشیم. از سوی دیگر شنبه شب پرواز ما ساعت 23 انجام شد، این یعنی آنکه با تأخیر به تهران رسیدیم و این عملاً شرایط کار ما را برای بازی با ذوب‌آهن سخت می‌کند.

 

* اما برانکو چون درصدد است زودتر به کشورش برود، ظاهراً مخالفتی با برگزاری بازی در روز جمعه ندارد!

- نه، اصلاً چنین چیزی نیست چون تاکنون نشنیدم که برانکو راجع به این مسئله اظهارنظری کرده باشد. برنامه‌ریزی انجام شده اصلاً خوب نبوده و حتماً باید سازمان لیگ راجع به این مسئله فکر جدیدی داشته باشد.

 

* در رابطه با فاصله 11 امتیازی‌تان با رقیب سنتی چه صحبتی داری؟ به نظر این فاصله جبران شدنی نیست.

- به نظر من هنوز کار برای هیچ کدام از تیم‌های مدعی از جمله استقلال تمام نشده و مهم‌ترین عنصر استقلال هم علی منصوریان است به همین دلیل من معتقدم باید به سرمربی استقلال فرصت داد و از او انتقاد نکرد!

 

* اما به هر حال هواداران استقلال توقع نداشتند تیم‌شان در خانه مغلوب تراکتور شود.

- فوتبال همین است. یک روز پیروز می‌شوید، روز دیگر بازی را می‌بازید یا مساوی می‌کنید و این مسئله هم برای همه تیم‌ها وجود دارد.

 

* نگران جدایی احمد نوراللهی نیستی؟

- شرایط تیم ما خیلی حساس است. فقط دست من هم نیست اما به عنوان کاپیتان پرسپولیس همه تلاشم را انجام می‌دهم تا نوراللهی بماند و امیدوارم این مسئله عملی شود.

 

* واقعاً در مشهد، شرایط خیلی سختی داشتید؟

- روز قبل از بازی، در سالن تمرین کرده بودیم به همین دلیل حسین ماهینی و احمد نوراللهی مریض شده بودند و ما هم در شرایطی بسیار سخت رودرروی پدیده قرار گرفتیم.

 

* وحید امیری با گل دقیقه 92 فرشته نجات پرسپولیس شد.

- وحید عالی بود و از بازیکن ملی‌پوشی مانند وحید انتظاری جز این هم نبود. بازیکنان ما باید همگی تمرکز بالایی داشته باشند. به همه بازیکنان هم تذکر می‌دهم که باید شش‌دانگ حواس‌شان به پرسپولیس باشد!

 

* حالا چرا به یک باره تذکر دادی؟

- منظورم این بود که تمرکز هیچ بازیکنی نباید به هم بخورد و در این فصل باز هم با تمام توانش برای پرسپولیس تلاش کند.

 

* قبول داری پرسپولیس نیاز به تقویت دارد؟

- قطعاً این گونه است و حتماً با نظر سرمربی‌مان بازیکن هم جذب خواهیم کرد.

 

* به نظر مهدی طارمی هم از بحران درآمده و شرایطش بهبود یافته است؟

- مهدی یکی از بهترین مهاجمان ایران است و وقتی مهدی گل نمی‌زند، نباید خیلی از او انتقاد شود. خوشحالم که مهدی گل زد اما انصافاً او یکی از بهترین‌هاست ولی او هم باید خیلی بیشتر تلاش کند.

 

* چرا در دو بازی با پیکان و همین بازی با پدیده شدیداً عصبانی بودی؟

- داور در بازی با پیکان، یک کارت بی‌مورد به من نشان داد و وقتی اعتراض درست هم می‌کنم، همه از من ایراد می‌گیرند. در همین بازی با پدیده هم بازیکن میزبان شدیداً به پای من کوبید که اگر بخواهید، عکس جراحت پایم را برای شما می‌فرستم.

 

* در مورد رادوشوویچ چه نظری داری؟

- به هر حال رادوشوویچ در این مدت خوب کار کرده چون فهمیده در چه تیم بزرگی بازی می‌کند اما صرف‌نظر از رادو که این روزها عالی کار می‌کند، امیدوارم بیرانوند هم هرچه زودتر برسد.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: