کد خبر: ۶۹۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۵۸
فال روزانه دوشنبه 22 آذر 1395
متولد فروردین : بانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو کند، که این کار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید که چه واکنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌کشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌کنید بلکه از احساسات خود که سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌کنید. وقتی که شما با خودتان راحت کنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار کنید.

متولد اردیبهشت
: شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

متولد خرداد
: شما درحالیکه باید آنچه از دیگران می‌خواهید و آنچه درعوض به آنها می‌دهید را در نظر بگیرید، باید جانب احتیاط را هم رعایت کنید. اکنون در حالیکه ونوس یعنی سیاره بخت شما به یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان برمی‌گردد، فعالیتهای گروهی معوق مانده دوباره احیا می‌شوند. اما شما سریع واکنش نشان ندهید؛ شاید چند روز طول بکشد تا احساساتتان شفاف و واضح شوند، بخصوص اگر به احساسات مربوط به گذشته فکر می‌کردید.

متولد تیر
: شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می‌کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام‌های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می‌توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می‌توانید در زمان حال داشته باشید.

متولد مرداد
: امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

متولد شهریور
: امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

متولد مهر : شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

متولد آبان
: شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

متولد آذر
: افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

متولد دی
: تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

متولد بهمن
: شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

متولد اسفند
: ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: