کد خبر: ۶۹۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر، اعتماد مشتریان را سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی دانست و بر لزوم توجه بیشتر به آن تاکید کرد.
اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهربه گزارش خبرداغ  به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در حاشیه همایش «بانک شهر، مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی" با بیان این‌که اعتماد مشتریان سرمایه با ارزش سامانه نظارت و ارتباطات مردمی است، گفت: تلاش داریم تا سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در آستانه سالگرد تاسیس بانک شهر با بیان این‌که سه سال از زمان فعالیت سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) بانک شهر می گذرد، گفت: با آغاز به کار سامانه نظارتی بانک شهر شاهد بودیم که فرهنگ نقدپذیری و پاسخگویی مدیران در بانک شهر تحقق یافت.

میرزایی با تاکید بر این‌که امروز در بانک شهر فرهنگ نقدپذیری نهادینه شده است، تصریح کرد: بی شک با افتخار می توانیم بگوییم که بانک شهر یک بانک پاسخگو است، چراکه شاهدیم بانک شهر گوش شنوا و چشم بینایی به نام سامانه (۸۶۵۵) دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس بانک شهر تاکنون همواره این موضوع در نظر مدیریت بانک بوده که مشتریان و کارکنان همگی سرمایه های ارزشمند اجتماعی بانک به حساب می آیند، تصریح کرد: سامانه (۸۶۵۵) با اهداف گسترده ای با دو شاخص اصلی آموزش و نظارت آغاز به کار کرد و تا به امروز نیز به فعالیتش ادامه داده است.

میرزایی افزود: سامانه (۸۶۵۵) در بعد نظارت همواره سه پیش شرط را مد نظر قرار داده است از جمله اینکه نظارت کارایی و کارآمدی است. ضمن آنکه ما معقدیم نظارت منجر به بهبود از شیوه ها گرفته تا روش های اجرا می‌شود.

وی افزود: نظارت به دنبال خود اصلاح و بهینه سازی دارد و منجر به تسهیل اجرای امور می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هدف اصلی بانک شهر از آغاز به کار سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) از بین بردن کاستی‌ها و هموار کردن ضعف‌ها و کمبودها بوده است، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این سامانه ایجاد پیوند و تعامل خوب با مشتریان و به طور کلی شهروندان و نشاندن لبخند رضایت برچهره همگان بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به این‌که مدیریت بانک شهر همواره در نظر دارد که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) به کارآمدترین سامانه نظارتی در میان سایر بانک‌های کشور بدل شود، خاطر نشان کرد: همه دست اندرکاران بانک شهر به این مهم اعتقاد دارند که سامانه نظارت و ارتباط مردمی(۸۶۵۵) سرمایه باارزشی دارد به نام اعتماد مردمی که حاصل امانت داری و بازخورد عمل دست اندرکاران و مدیریت بانک است، از همین رو در تلاشیم تا با تمام توان در مسیر توانمندسازی سامانه سامانه مردمی(۸۶۵۵) گام برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: