کد خبر: ۶۹۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۴۳۰
یک سایت روسی مدعی شد؛
ملی پوش ایرانی تیم روستوف جدی ترین گزینه سایت روسی برای پیوستن به یک تیم بزرگ اروپایی است.
انتقال 7 میلیون یورویی مهاجم ایرانی به آرسنال یا لیورپولبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،یک سایت روسی در گزارشی اسامی ۵ بازیکن کلیدی روستوف را که شاید در فصل نقل و انتقال‌های زمستانی اروپا این تیم را ترک کنند منتشر کرد که سردار آزمون در صدر این فهرست قرار دارد.

 

این سایت روسی در آغاز این گزارش نوشته است: 5 بازیکن برتر تیم روستوف که در بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر پی اس وی آیندهوون هلند نمایش فوق العاده ای داشتند شاید زمستان سال جاری راهی تیم های مطرح اروپایی شوند.

 

سایت روسی نام سردار آزمون را در صدر بازیکنانی که از این تیم جدا خواهند شد قرار دارد. احتمال انتقال این ملی پوش ایرانی  توسط این سایت روسی 90 درصد اعلام و از تیم های لیورپول یا آرسنال نیز به عنوان مقصد سردار آزمون نام برده شد.

 

این سایت روسی در ادامه گزارش با اشاره به قیمت 7 میلیون یورویی سردار آزمون  آورده است: تاکنون بارها در رسانه ها از جدایی ستاره ایرانی اخباری منتشر شده است. سردار آزمون پرورش یافته مکتب قربان بردیف است و به طور یقین لیگ برتر روسیه را به مقصد یک لیگ معتبر اروپایی ترک خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: