کد خبر: ۶۹۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۶
شهردار نیویورک رئیس جمهور منتخب این کشور را عامل رشد خشونت علیه مسلمانان این شهر دانست.
شهردار نیویورک: ترامپ مسئول رشد خشونت علیه مسلمانان استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «بیل دی بلاسیو» شهردار نیویورک می گوید که او معتقد است «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب مقصر افزایش 35 درصدی جرائم ناشی از نفرت از مسلمانان در این شهر است.

 

این شهردار دموکرات این سخنان را در نشست خبری در واکنش به تهدیدات علیه یک مامور پلیس زن در حالی که وی همراه با پسرش در بروکلین بود، بیان کرد.

 

دی بلاسیو حمله به «امل السوکاری» را محکوم کرد و از ترامپ خواست در تقبیح جنایات ناشی از نفرت فعالانه تر عمل کند.

 

السوکاری به همراه فرزندش از یکی از خیابان های شهر بروکلین عبور می کرد، که فردی نژاد پرست به آنها حمله کرد در حالی که فریاد می زد: «داعشی ها به کشور خود بازگردید، من گلوی شما را پاره می کنم.»

 

مرد عامل این حمله به اتهام ارتکاب اقدام مجرمانه ناشی از تنفر علیه این افسر پلیس زن مسلمان، به قید وثیقه 50 هزار دلاری آزاد شد.

 

از زمان انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا در ماه گذشته 43 مورد جرائم ناشی از نفرت توسط گروه ویژه جرائم بر مبنای نفرت در نیویورک گزارش شده است. این آمار بیش از دو برابر مواردی است که در زمان مشابه در سال گذشته گزارش شده بود.

 

شبستان/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: