کد خبر: ۶۹۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۰
مقرر شده است فیلم «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری که مدت‌هاست در صف اکران قرار دارد بعد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مقرر شده است فیلم «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری که مدت‌هاست در صف اکران قرار دارد بعد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.
 

اکران «برادرم خسرو» بعد از جشنواره فیلم فجر 
 
مدیرعامل فیلمیران درباره زمان اکران فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به ما گفت: با توجه به اینکه چند فیلم با بازی شهاب حسینی بر پرده بود، ترجیح دادیم بعد از پایان اکران آنها این فیلم را به نمایش بگذاریم.
 
او افزود: هدف ما این بود که این چند فیلم با هم تداخل نداشته باشند و همزمان چند اثر با بازی شهاب حسینی روی پرده نرود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با این وضعیت اکران فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به بعد از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر موکول می شود.
 
فیلم سینمایی «برادرم خسرو» اولین ساخته احسان بیگلری در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
 
این فیلم داستان خسرو، پسر جوانی است که به بیماری اختلال ۲ قطبی مبتلا است و برای درمان این بیماری مجبور شده چند هفته ای در خانه برادر بزرگتر خود به سر ببرد.
 
ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، شهاب حسینی، بیتا فرهی و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: