کد خبر: ۶۹۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۷
علیفر از کنار یک مسئله مهم گذشت؛
در بازی شب گذشته رئال مادرید، سرمربی فرانسوی این تیم برای اولین بار پسر خود را به زمین فرستاد اما گزارشگر فوتبال کشورمان اشاره ای به این موضوع نکرد.
گزارشگر بازی رئال در تلویزیون ایران پسر زیدان را نشناختبه گزارش خبرداغ ،رئال مادرید شب گذشته در دیدار پیش از ال‌کلاسیکو در جام حذفی به مصاف تیم نه چندان مطرح لئونسا رفت.

 

در این دیدار زین الدین زیدان برای اولین بار در یک بازی رسمی و از آغاز نیمه دوم پسر خودش انزو را به زمین فرستاده است. انزو بازیکن تیم جوانان باشگاه رئال مادرید است و 18 دقیقه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی مقابل لئونسا شده است.

 

گزارش این بازی را علیرضا علیفر به عهده داشت اما او تا پایان بازی اشاره ای به این موضوع که زننده گل چهارم رئال فرزند زیدان است نکرد و مشخص شد که وی واقعا نمی داند انزو پسر زیدان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: