کد خبر: ۶۹۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۵
سرمربی استقلال ترجیح برای بازی با صبا در هفته دوازدهم لیگ برتر روی نام 3 بازیکن نامدارش خط قرمز بکشد.
قلم قرمز منصوریان روی نام 3 بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، به جز فرشید اسماعیلی که بازی با صبا را به دلیل مصدومیت از دست داده است، با تصمیم علیرضا منصوریان، آرش افشین، بهنام برزای و محمدامین حاج محمدی از لیست 18 نفره استقلال برای این بازی خارج شدند.

 

منصوریان این 3 بازیکن را بارها از لیست 18 نفره استقلال خارج کرده است و باید دید با شروع فصل نقل و انتقالات آنها چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود خواهند گرفت.

 

نکته جالب بازیکنانی که به اردوی قم فراخوانده شدند، حضور میثم مجیدی است. بازیکنی که چند وقتی به دلیل مصدومیت دور از تمرینات استقلال بود اما او امروز برای اولین بار در تمرین گروهی شرکت کرد و با نظر منصوریان در لیست تیمش قرار گرفت.

 

مجیدی فصل قبل یکی از بازیکنان ثابت ترکیب استقلال بود اما با شروع این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است و در بیشتر بازی ها از روی نیمکت تماشاگر بازی تیمش بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: