کد خبر: ۶۹۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۶۵
سرمربی استقلال نسبت به عملکرد مهاجم تیمش اعتراض دارد.
خط و نشان منصوريان براي كاوه رضاييبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، عليرضا منصوريان از اينكه كاوه رضايي در تمرين فرداي بازي با گسترش فولاد تبريز شركت نكرد، ناراحت بود اما نه حرفي به اين بازيكن زد و نه ناراحتي‌‌اش را جايي بازگو كرد. رضايي كه دليل غيبتش را آسيب‌ديدگي عنوان كرده بود، ديروز بدون مشكلي با بازيكنان تمرين كرد تا نشان دهد براي حضور مقابل صبا كوچك‌ترين مشكلي ندارد!

 

آمادگي او به گونه‌اي بود كه چند باري محمد خرمگاه را به تشويق واداشت. هنوز دقايقي از اين اتفاق نگذشته بود كه منصوريان با زدن سوت شاگردانش را به وسط زمين فرا مي‌خواند. سرمربي استقلال كه از اجراي تاكتيك‌هايش رضايت ندارد، شروع به حرف زدن مي‌كند. او مشغول صحبت با بازيكنان است كه مي‌بيند كاوه رضايي با جابر انصاري در حال پاسكاري است، اين اتفاق باعث عصبانيت منصوريان مي‌شود و در حضور همه و با صداي بلند شروع به مؤاخذه رضايي مي‌كند. آقاي سرمربي كه توقع دارد وقتي حرف مي‌زند همه به آن گوش كنند، خطاب به كاوه گفت: «وقتي دارم حرف مي‌زنم و توضيح تاكتيكي مي‌دهم، به من نگاه كن و حواست كامل اينجا باشد. من دارم صحبت مي‌كنم، تو حواست جاي ديگري است.» رضايي نيز با گفتن چشم، به اين ماجرا خاتمه داد. البته بايد گفت منصوريان علاوه بر اينكه با كاوه رضايي رابطه خوبي دارد، همواره به تعريف و تمجيد اين بازيكن پرداخته و او را بازيكن مورد علاقه‌‌اش ناميده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: