کد خبر: ۶۹۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۰
سرمربی پیکان، از اینکه تیمش مقابل تیم پرقدرت پرسپولیس نمایش خوبی داشت، احساس خوبی دارد.
برانکو به شاگردانش گفته باید از این مساوی خوشحال باشیمبه گزارش خبرداغ ، مجید جلالی این مسابقه را یک بازی بزرگ توصیف کرده و معتقد است تیمش می‌توانست سه امتیاز را بگیرد. جلالی در مورد تساوی مقابل پرسپولیس به سؤالات خبر ورزشی پاسخ می‌دهد.

 

نظرتان در مورد بازی با پرسپولیس چیست؟

 

من معتقدم بازی بزرگ و حساب‌شده‌ای بود. به هر حال بازی با تیمی که سرمربی و بازیکنان بزرگی دارد همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد، خصوصاً تیمی که هوادار دارد. بچه‌های ما به ‌جای اینکه از پرسپولیس بترسند این بازی را فرصت دانستند. بازیکنان ما از این تیم پرقدرت نترسیدند.

 

به نظر شما پیکان مستحق برد بود؟

 

ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. شما دیدید که پیکان هرگز عقب نکشید. ما در خیلی از زمان‌ها تیم برتر میدان بودیم و بچه‌ها منظم و حساب‌شده بازی کردند. من از آنها ممنون هستم.

 

به نظر می‌رسد تا حدودی در خط حمله با مشکل گل زدن مواجه هستید؟

 

در بازی‌های گذشته عملکرد گلزنی ما بهتر شد اما در این بازی بیش از اندازه از خود وسواس نشان دادیم. برخی مشکلات خیلی زود حل نمی‌شود. سعی می‌کنیم خیلی زود مسائلی مثل زود گل زدن یا سخت گل خوردن را بیشتر جا بیندازیم. تعطیلی بازی‌ها در این راستا به ما کمک کرده و مطمئناً در ادامه هم بهتر کار خواهیم کرد.

 

برانکو هم قبل از بازی حسابی از تیم شما تعریف کرده بود؟

 

آقای ایوانکوویچ قبل از بازی هم در مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره کرد که تیمش بازی سختی خواهد داشت. من حتی اطلاع دارم برانکو در رختکن به شاگردانش گفته بود باید از گرفتن این یک امتیاز خوشحال باشیم. ما جلوی تیم بزرگی بازی کردیم و با جرأت می‌توانم بگویم که پرسپولیس بهترین تیم ایران است. وقتی جلوی چنین تیمی این‌طور بازی می‌کنیم نشان می‌دهد که بازیکنان ما قابلیت‌های بالایی دارند.

 

در مورد درگیری امیرحسین صادقی و منشا چه صحبتی دارید؟

 

کار خوبی صورت نگرفت و آنها مجازات خواهند شد.

 

قبول دارید صادقی نباید منشا را توبیخ می‌کرد؟

 

به هر حال اتفاقی که افتاد جالب نبود و ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

 

داوری چطور بود؟

 

یک پنالتی مسلم برای تیم ما گرفته نشد. ما یک حمله سریع انجام دادیم و متأسفانه داور از آن صحنه دور بود. در مجموع داور عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه پنالتی ما دیده نشد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: