کد خبر: ۶۹۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۴
عباس فراشیانی با اعلام این مطلب افزود: دراین ایام علاوه بر اعزام ۱۶ تیم پرداخت خسارت سیار ، شعب بیمه ایران در استانهای همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.
پرداخت خسارت یک میلیارد تومانی توسط بیمه ایران به زائران اربعینبه گزارش خبرداغ ،  مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران گفت: در مجموع در این ایام ۴۳۴ مورد اعلام خسارت مالی شد که تیمهای پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، ۹۵۲ میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

بگفته فراشیانی ۲۶ مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان بدلیل آنکه خسارت جزئی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود بصورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت ۱۳۲ مورد اعلام خسارت داشتیم که مقصر ، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.

وی گفت: امسال خسارات مالی نسبت به سالهای قبل افزایش یافت و خسارت جرحی ۶ مورد در مهران و ۳ مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آنها نیز رسیدگی شد.

اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: