کد خبر: ۶۹۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۹۳
ابوطالبی خبر داد؛
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به دیدار وزیر خارجه ترکیه با روحانی گفت: در این دیدار به تلاش برای حل مشکلات منطقه‌ای و فائق آمدن بر بحران‌ها، برامنیت و ثبات و بر مبارزه مشترک با تروریسم تاکید شد.
همکاری سه جانبه منطقه‌ای محور گفت‌وگوی چاووش اوغلو و روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه با روحانی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در دیدار وزیرخارجه ترکیه با رئیس جمهور بر تلاش برای حل مشکلات منطقه‌ای و فائق آمدن بر بحران‌ها، برامنیت و ثبات و بر مبارزه مشترک با تروریسم تاکید شد.

وی در ادامه افزود: تاکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی سرزمینی، وحدت ملی، دموکراسی، جلوگیری ازکشتار بیگناهان، کمک به آوارگان و پناهندگان؛ گام بلند برای همکاری سه جانبه منطقه‌ای از دیگر محورهای گفتگوی این دیدار بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: