کد خبر: ۶۹۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۴۵۶
این اولین باری نیست که جاستین بیبر حرکتی خشونت‌آمیز انجام می‌دهد. در تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی نیز درگیری او با اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی در یک رستوران دردسر شده بود.
انتشار تصاویری تازه از «جاستین بیبر» خواننده کانادایی بسیاری را متعجب کرده است. این خواننده کانادایی زمانی که با خودرویش قصد ورود به استادیوم «پالائو سنت جوردی» در بارسلونا را داشت با استقبال یکی از طرفدارانش مواجه شد. 

این طرفدار سر خود را از پنجره خودرو به سمت داخل آورد اما بیبر با حواله کردن یک مشت محکم کاری کرد که خون از دهان این پسر جوان هوادار او سرازیر شد. 

جاستین بیبر ۲۲ ساله از راننده خواسته بود تا کندتر براند و سپس با مشت به صورت این هوادار کوبید. سپس پنجره را بالا کشید و به مسیر خود ادامه داد. گروهی از دختران جوان دور این پسر حلقه زدند و متعجب به او نگاه می‌کردند. بیبر اکنون در تور اروپایی خود به سر می‌برد و در اسپانیا است. 

این اولین باری نیست که جاستین بیبر حرکتی خشونت‌آمیز انجام می‌دهد. در تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی نیز درگیری او با اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی در یک رستوران دردسر شده بود. 

ماجرا از این قرار بود که  اورلاندو بلوم، نسبت به حرفی که بیبر راجع به میراندا کر، همسر سابق بلوم گفته بود، واکنش نشان داده و مشتی به سوی بیبر جوان فرستاده که البته به او برخورد نکرده است. به نظر می‌رسد، جاستین بیبر خواسته است با گفتن حرفی تحریک‌کننده، اورلاندو بلوم را عصبانی کند و به این وسیله از شایعه دوستی بلوم با دوست سابق بیبر، سلنا گومز، انتقام بگیرد.

مشت جاستین بیبر به یکی از هوادارانش+تصاویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: