کد خبر: ۶۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۴۳۰
جانوس کامرات مدیر در حوزه املاک در جزیره خصوصی در باهاما است. او در سال ۲۰۰۷ میلادی به همراه خانواده‌اش به هندوستان رفت جایی که در آنجا متولد شده بود. می‌گوید که در هتل تاج محل همه چیز استثنایی بود از اتاق‌های لوکس تا دیگر خاطرات به یاد ماندنی.
شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی اشاره کرده است که نظر اجماعی چند کارشناس حوزه هتلداری آنان را به این نتیجه رسانده است که بهترین هتل‌های جهان را معرفی کنند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ،  فهرست این هتل‌ها به شرح ذیل هستند: 

گذراندن ماه عسل در والپائیزو  

گرگور ناسیف صاحب «سیکرت بی» یک هتل لوکس در جزایر دومینیکا است. او در سال ۲۰۰۳ میلادی با تاخیری چند ساله ماه عسل خود را به همراه همسرش در والپائیزو در شیلی گذراند. او می‌گوید که هتل کوچکی به نام لونا سونریزا را انتخاب کرد، هتلی که ساختمان آن صد ساله و بازسازی شده است. می‌گوید در اتاق یک حمام وجود دارد همه چیز ساده اما زیبا و جادویی بود. 

اتاق دسر در کاخ ایتالیایی 

الن باخمان مدیر اجرایی شرکتی مخصوص طراحی هتل‌ها در سال ۲۰۱۴ میلادی به کاپری پلس یا کاخ کاپری ایتالیا رفت. می‌گوید سرویس‌دهی آنجا بی‌عیب و نقص و مواد غذایی بی‌نهایت استثنایی بوده‌اند و از آنان در اتاق دسر پذیرایی شده است. 

رویارویی با حیات وحش در افریقای جنوبی 

گرتود گرازل رییس هتلی پنج ستاره است او در سال ۲۰۱۵ میلادی به افریقای جنوبی و اردوگاه وودبری سفر کرد. می‌گوید افریقای جنوبی طبیعت بکری دارد. 

بازگشت به محیطی خانوادگی در بمبئی 

جانوس کامرات مدیر در حوزه املاک در جزیره خصوصی در باهاما است. او در سال ۲۰۰۷ میلادی به همراه خانواده‌اش به هندوستان رفت جایی که در آنجا متولد شده بود. می‌گوید که در هتل تاج محل همه چیز استثنایی بود از اتاق‌های لوکس تا دیگر خاطرات به یاد ماندنی.
 
درس آشپزی در حومه انگلیس

وینسنت لابروز مدیر کل هتل هریتیج یک هتل چهار ستاره قرن نوزدهمی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها شناخته شد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی از استون هاوس بوتیک هتل در ساسکس انگلستان بازدید کرد و می‌گوید که از تجربه زندگی انگلیسی منحصر بفرد در آنجا لذت برده است. او می‌گوید برای نخستین بار در طول اقامتش فرصت آموختن آشپزی انگلیسی را از سرآشپز‌های آنجا را پیدا کرده است. 

جشن تولد در گواتمالا 

ینس استلر مدیر هتلی در کاستاریکا است. او به یاد می‌آورد که سفری به گواتمالا برای جشن تولد یکی از دوستانش داشته و به هتل لاس لاگوناس رفته است. اشاره می‌کند که کارکتان برخوردی دوستانه داشتند و مواد غذایی بسیار خوب بودند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: