کد خبر: ۶۹۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۴
سرلشگر باقری:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امام(ره) نهال بسیج را کاشت و امروز می‌بینیم که بسیج ثمرات بسیار عظیمی را به بار آورده و توانسته بیشترین سهم را در امنیت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد به ارمغان بیاورد.
اصول پنج‌گانه رهبری درباره بسیج، تبدیل به منشور می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز برگزار شد، پیاده روی اربعین را مانور با عظمت عاشقان اباعبدالله(ع) خواند و گفت: این پیاده روی نمادی برای وحدت مسلمانان بود و جا دارد پذیرایی و مهمان نوازی مردم عراق و ارتش و پلیس و حشدالشعبی که امنیت بی‌نظیری را در این سرزمین پر از ناامنی برای زائران فراهم کردند، تشکر کنیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بسیج مایه عزت و اقتدار نظام است، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) نهال بسیج را کاشت و امروز می‌بینیم که بسیج ثمرات بسیار عظیمی را در ۳۷ سال پس از انقلاب به بار آورده و توانسته بیشترین سهم را در امنیت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد و تمام ابعاد متعالی ملت به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: واژه هایی که امام(ره) برای بسیج به کار می‌بردند نشان از عمق اعتماد ایشان به این نیروی مردمی بود و از جمله واژه‌های تاریخی که ایشان به کار بردند می‌توان به شجره طیبه، درخت عشق، میقات پابرهنگان، تربیت یافته شهدا، معراج پاک، اندیشه اسلامی و لشگر مخلص خدا استناد کرد. امام فرمودند تفکر بسیجی ندای دل نشینی است که برای هر کشور طنین انداز می شود و هر کشور با این ندا از شر دشمنان مصون خواهد بود.

سرلشکر باقری در همین خصوص تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز با ادامه مسیر امام(ره) واژه‌‌هایی از جمله لشگر مخلص انقلاب و انقلابی ماندن و عملکر انقلابی بسیج را برای این تشکل بزرگ مردمی ذکر نمودند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در جمع بسیجیان گفت: اصول پنج‌گانه‌ای که رهبری درباره بسیج فرمودند تبدیل به منشور بسیج خواهد شد و بسیجیان بعنوان دستورالعمل آن را اجرا خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: