کد خبر: ۶۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۳۴۳
عکس منتشر شده از جلسه فنی مجید جلالی سرمربی پیکان و دستیارش پیش از بازی مقابل پرسپولیس و تاکتیک دفاعی این تیم خبرساز شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، در این تصویر که مجید جلالی و حمید مطهری در حال آنالیز یک صحنه فوتبال روی تخته هستند چیدمان بازیکنان پیکان به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این تیم با ۹ بازیکن در حال دفاع کردن است و فقط یک مهاجم در نیمه زمین پرسپولیس دارد.

 

مطهری درباره این عکس به سایت نود گفت: طبیعی است که هیچ‌کس عکس تاکتیک تیمش را منتشر نمی کند و این تصویر درباره یک صحنه از بازی است و ما در حال برنامه ریزی درباره یکی از آیتم های بازی فوتبال هستیم و ربطی به نوع فوتبال ما در طول کل زمان بازی ندارد. 

 

توضیح مربی پیکان درباره عکس لو رفته از تاکتیک این تیم مقابل پرسپولیس +عکس

وی ادامه داد: ما تدبیر داشتیم درباره این آیتم از فوتبال این برنامه را پیاده سازی کنیم و بعد از بازی خواهم گفت چه آیتمی است. اصلا نوع فوتبال ما این نیست و در بازی های قبلی مشخص است که تیم پیکان از تیم هایی است که بیشترین گل زده را دارد و قرار نیست ما با سیستم (۱-۹)  و تا این اندازه دفاعی بازی کنیم.

 

مطهری در پایان گفت: تاکتیک ۱-۹ منطقی نیست و پیکان امسال بازی های هجومی خوبی به نمایش گذاشته است و امیدواریم که فردا نتیجه خوبی درخور شان پیکان کسب کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و با شخصیت، منظم و هدفمند بازی می کند. بازی سختی داریم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم و استراتژی خود را انتخاب کرده ایم و تغییرات حین بازی را هم از هم اکنون پیش بینی کرده ایم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: