کد خبر: ۶۹۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۳
مدیرعامل استقلال توضیحاتی درباره عدم فعالیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه ارائه کرد.
به گزارش خبرداغ  به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری درباره عدم فعالیت فوتبال بانوان این باشگاه گفت: بدون تردید باشگاه استقلال علاقه‌مند به تیمداری در حوزه بانوان است و از این امر استقبال هم می‌کنیم اما برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است. مطمئنا در آینده نزدیک با حل شدن بخشی از مشکلات، باشگاه استقلال بار دیگر اقدام به تیمداری در حوزه بانوان می‌کند.

 

وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته، اداره مالیات در دو مرحله حساب مالی باشگاه استقلال را مسدود و موجودی باشگاه را برداشت کرده است به همین دلیل ما برای تامین هزینه‌های باشگاه دچار مشکل هستیم. آیا با این شرایط می‌توانیم در حوزه فوتبال بانوان فعالیت کنیم؟ برداشته شدن پول از حساب باشگاه به دلیل بدهی‌های گذشته از سوی سازمان مالیاتی مشکلاتی را ایجاد کرده و به همین دلیل در تامین هزینه تیم فوتبال بانوان دچار مشکل شدیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: