کد خبر: ۶۹۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۱۸۶
یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است که اصولگرایان در حال بحث و بررسی برای انتخابات آتی هستند اما تاکنون به مصداق و شخص خاصی نرسیده‌اند؛ اما در میان گزینه‌ها نام قالیباف نیز وجود دارد.
عضو موتلفه: اصلاح‌طلبان از ورود قالیباف نگران هستند/ اصلاح طلبان مامور تخریب قالیباف شده‌اندبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به روند وحدت اصولگرایان گفت: آنچه که من از روند وحدت اصولگرایان اطلاع دارم، اين جريان برای تنظیم سیاست و برنامه‌ریزی انتخاباتی راه خوبی را در پیش گرفته‌است و اکنون در حال بررسی متغییرهای تاثیرگذار بر انتخابات هستند.

وی ادامه داد: از انتخابات آمریکا تا عملکرد دولت یازدهم در این چند وقت؛ همه و همه مسائلی هستند که بر انتخابات آتی تاثیر گذار و مورد بررسی هستند . البته اصولگرایان فعلا به دلیل استراتژی تخریبی اصلاح‌طلبان چراغ خاموش حرکت می‌کنند؛ اما روند معقولی را در پیش دارند.

وارد مصادیق نشده‌ایم

ترقی با بیان اینکه تاکنون برای انتخابات ریاست‌جمهوری وارد مصادیق نشده‌ایم، خاطرنشان کرد: به صورت دقیق وارد مصداق‌ و گزینه‌ها نشده‌ایم اما در میان گزینه‌ها نام قالیباف نیز مانند سایر گزینه‌های مورد بررسی وجود دارد.

این فعال سیاسی ادامه داد: با توجه به اینکه قالیباف رای دوم و پس از آقای روحانی بوده‌اند و از جایگاه اجتماعی خوبی هم برخوردار هستند، اصلاح‌طلبان در صدد تخریب وی هستند.

اصلاح‌طلبان مامور تخریب شهردار تهران

ترقی با بیان اینکه، اصلاح‌طلبان از طریق یکی از سران فتنه مامور تخریب شهردار تهران هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به دلیل جایگاه قالیباف، تخریب وی را در اولویت قرار داده‌ و از آمدنش نگران هستند.

نماینده پيشين مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه اصولگرایان به حمایت از محمدباقر قالیباف، به اجماع می‌رسند یا نه! گفت: البته اختلاف‌ نظرهایی وجود دارد و تا زمانی که به صورت جدی در این خصوص بحث نشود نمی‌توان دیدگاه‌های موافق و مخالف را ارزیابی کرد.

عضوحزب موتلفه با اشاره به اینکه اصولگرایان تاکنون به جمع‌بندی برای یک گزینه نرسیده‌اند، گفت: همه گزینه‌ها اعم از شناخته شده و غیرشناخته شده مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند تا در نهایت یک گزینه به عنوان کاندیدای نهایی اعلام شود. البته همه گزینه‌ها هرکدام امتیازات خاص خود را دارند.

حمیدرضا ترقی یادآور شد: اینکه گروه‌های مختلف اصولگرایی هرکدام یک گزینه را معرفی کنند یک عرف و همیشه نیز اینگونه بوده است، گروه‌ها در نهایت گزینه پیشنهادی و نهایی خود را به شورای مرکزی اصولگرایان معرفی و در آنجا با اجماع نظر یک گزینه انتخاب خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: