کد خبر: ۶۹۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۴۵۲
اسامي برندگان مسابقه عكاسي «محرم ايران زمين» كه با هدف اشاعه فرهنگ عاشورايي در ايام شهادت سيد و سالار شهيد امام حسين (ع) برگزار شده بود، همزمان با اربعين حسيني اعلام شد.
اعلام اسامي برندگان مسابقه عكاسي «محرم ايران زمين»به گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در مسابقه عكاسي «محرم ايران زمين» كه از تاريخ ۱۴ مهر لغايت ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار شد، حدود ۶۰۰ نفر با ارسال ۳۰۰۰ تصوير با موضوع محرم ما را همراهي كردند.

تصاوير ارسالي بيانگر ريشه هاي عميق فرهنگ عاشورايي در ميان مردم كشورمان است، و اميدواريم كه در آينده اي نزديك با برگزاري نمايشگاهي از اين تصاوير همه دوستان را در لذت تماشاي آنها شريك كنيم.

اكنون در آستانه‌ي اربعين حسيني ضمن اعلام نفرات برگزيده از تمامي شركت كنندگان در اين مسابقه به رسم ادب و احترام تقدير و تشكر مي كنيم و اميدواريم كه در ساير مسابقات نيز همراه ما باشند.

نفر اول (مريم السادات الصديق): لوح تقدير، يك سكه بهار آزادي و يك كتاب ايران زمين خانه ماست

نفر دوم (جاويد خدمتي) : لوح تقدير، نيم سكه بهار آزادي و يك كتاب ايران زمين خانه ماست

نفر سوم (داود كاظمي نيا) : لوح تقدير، ربع سكه بهار آزادي و يك كتاب ايران زمين خانه ماست

لازم به ذكر است با توجه به استقبال بي نظير علاقه مندان ، براي ده نفر از برگزيدگان هيئت داوران نيز لوح تقدير و يك كارت هديه دو ميليون در نظر گرفته شده است.

غلامرضا حافظ القرآن و عليرضا سلطاني از پيشكسوتان عكاسي مطبوعات از اعضاي هيئت داوران دومين دوره از مسابقه «محرم ايران زمين» بودند.

ضمناً با كليك بر روي لينك مي توانيد تصاوير برندگان و برگزيدگان هيات داوران را مشاهده كنيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: