کد خبر: ۶۹۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۳۲۷
بازار آزاد ارز تهران امروز (سه شنبه) شاهد رشد قیمت انواع سکه طلا و نیز تقویت دلار آمریکا بود، به نحوی که هر دلار آمریکا با رشد 350 هزار ریالی به قیمت 36 هزار و 769 ریال فروخته شد.
قیمت ارز و سکه، سه شنبه 2 آذربه گزارش خبرداغ، بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که نشانگر میانگین معامله صرافی های مجاز کل کشور است، تا زمان انتشار این خبر هر یورو با افت 362 ریالی نسبت به دیروز 39 هزار و 475 ریال و هر پوند انگلیس با کاهش 72 ریالی 45 هزار و 878 ریال به خریداران عرضه شد.

در این میان اتحادیه، طلا، جواهر و سکه تهران برای امروز ارزش هر دلار آمریکا را 36 هزار و 990 ریال و قیمت یورو را 39 هزارو 980 ریال تعیین کرده است.

**تغییرات بازار سکه
بازار مبادلات سکه و طلا امروز شاهد افزایش قیمت ها بود به نحوی که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد 80 هزار ریالی به کانال 11 میلیون ریالی بازگشت و به قیمت 11 میلیون و 74 هزار ریال و هر قطعه سکه بهار ِآزادی طرح قدیم با افزایش 50 هزار ریالی به قیمت 10 میلیون و 950 هزار ریال به خریداران عرضه شد.

قیمت هر قطعه نیم سکه و ربع سکه طلا نیز 10 هزار ریال نسبت به دیروز بالا رفت و به ترتیب به قیمت پنج میلیون و 580 هزار ریال و دو میلیون و 970 هزار ریال فروخته شد.

قیمت سکه های گرمی در بازار آزاد امروز تغییری نداشت و در قیمت یک میلیون و 840هزار ریالی ثابت ماند.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و 218 دلار و 70 سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز سه دلار و 10 سنت افزایش نشان می دهد.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام این اتحادیه و تا زمان انتشار این خبر هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد یک میلیون و 206 هزار و 810 ریال قیمت گذاری شده است.

اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: