بانک ملی ایران با طراحی و توسعه سامانه سماح (ساماندهی متقاضیان اعزام به عتبات عالیات بویژه در ایام خاص)، افتخار همراهی و مشارکت در ساماندهی پیادهروی اربعین امسال را در کنار سازمانهای متولی در کارنامه خود ثبت کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه سماح به عنوان
یک حرکت موفق برای ساماندهی اعزام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات بویژه
در ایام خاص و دریافت روادید کشور عراق براساس تفاهمنامه سازمان حج و
زیارت و سفارت عراق از سال گذشته با کوشش و تلاش تیم فناوری اطلاعات و
شرکت دادهورزی سداد بانک ملی ایران طراحی و اجرا شد.
امسال نیز
این سامانه در تاریخ 15 مرداد ماه مطابق برنامه زمانبندی سازمان حج و
زیارت، با تلاش و پشتکار بخش فناوری اطلاعات و شرکت دادهورزی سداد بانک
ملی ایران عملیاتی شد.
سامانه سماح تمامی فرایندهای مرتبط با
ثبتنام، دریافت روادید، مدیریت زائران، مجوزهای تردد و … را شامل میشود و
با ارائه بیش از 50 نوع گزارش ، کمک شایانی برای تسهیل مدیریت و نظارت بر
این رویداد بزرگ را فراهم میکند. همچنین بیش از 20 نهاد و سازمان کشور
از خدمات و گزارشهای این سامانه بهرهمند میشوند.
طی 3 ماه
گذشته، بیش از 300 مورد درخواست توسعه در سامانه سماح به بخش فناوری
اطلاعات و شرکت دادهورزی سداد بانک ملی ایران ارائه شده که غالب
درخواستها در مدت زمانی کوتاهی پیادهسازی و عملیاتی شده است.
در
عین حال براساس آمار، 72 درصد پرداختها برای هزینه ثبتنام مراسم
پیادهروی اربعین امسال، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی ایران صورت گرفته
است.
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنیدخبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان استخبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است.نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.