کد خبر: ۶۹۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۹۷
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شده رکورد حضور تماشاگران در استادیوم را به نام خود ثبت کند.
رکورد دست نیافتنی پرسپولیس در نیم‌فصلبه گزارش خبرداغ ، آمار تایید شده نشان می‌دهد پرسپولیس در 10 بازی اولش در لیگ 323 هزار نفر را به ورزشگاه کشانده و فعلا پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ را داشته است.  همین بازی آخر مقابل صنعت نفت در تهران چیزی حدود 60 هزار تماشاگر داشت و با توجه به صدرنشینی تیم برانکو و نمایش‌های قابل قبولی که ارائه می‌دهد تصور اینکه روند فوق ادامه یابد کاملا طبیعی است. 

 

پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل 5 بازی دیگر در پیش دارد که دو تا از این بازی‌ها خانگی است و این تیم می‌تواند رکورد پرتماشاگرترین تیم نیم‌فصل را هم از آن خود کند.  جالب اینکه چهار بازی بعدی پرسپولیس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود اما از شانس بد و بازی متوالی هفته‌های سیزدهم و چهاردهم در خارج از خانه(مشهد و اصفهان) برگزار می‌شود و بازی آخر نیم‌فصل که در تهران خواهد بود روز شنبه 4 دی انجام خواهد شد. 

 

هر چند اگر روند بردها و امتیازگیری‌های پرسپولس تا هفته پانزدهم به همین شکل ادامه داشته باشد و تیم برانکو به عنوان صدرنشین آماده قهرمانی نیم‌فصل شود به احتمال فراوان می‌توان انتظار داشت نیمی از صندلی‌های ورزشگاه در روز ابتدای هفته زمستانی هم پر شود اما بازی آخر هفته می‌توانست کمک بیشتری به ثبت رکورد دلخواه پرسپولیسی‌ها کند. البته پرسپولیس یک بازی خارج از خانه اش(پنج‌شنبه همین هفته مقابل پیکان) را در شهر قدس برگزار خواهد کرد و از آنجا که حریفش تماشاگر زیادی ندارد و نهایتا 5-4 هزار نفر را می‌تواند به ورزشگاه بکشاند دو سوم سکوها توسط هواداران پرسپولیسی پر می‌شوند و این هم می‌تواند به ثبت رکورد بهتری برای پرسپولیس این فصل از حیث در اختیار داشتن عنوان پرتماشاگرترین تیم کمک کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: