کد خبر: ۶۹۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۹
کارگزاری آبان ضمن پیش بینی بازاری کم حجم و متعادل در هفته جاری ، سه گروه دارای اقبال بیشتر و وضعیت گروه ها و نمادهای مختلف را اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ،در حالی روند هفته گدشته شاخص بورس با ثبت رقم 79 هزار و 268 واحدی همراه شد که کارگزاری آبان برای وضعیت بازار سهام در هفته جاری پیش بینی کرد به نظر می رسد با توجه به تعطیلی هفته پیش رو، شروع هفته ای کم حجم و متعادل را نظاره گر باشیم. اما گروه های سیمانی، ساختمانی و پتروشیمی و بخصوص برخی شرکت ها مانند "ثنوسا، وساخت، ثاباد، وآذر، شفارا، شکربن، شیراز، تاپیکو، پارسان" از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

در گروه خودرویی در صورت عدم بازگشایی نماد "خساپا"، انتظار می رود معاملات کم فروغ اما متعادل گروه ادامه داشته باشد و تنها تک نمادهایی همانند "خدیزل، خموتور و ختور" که طی معاملات روز چهارشنبه گذشته پرتقاضا تر بودند، از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

در گروه حمل و نقل به نظر صف خرید نماد "حفارس"، ادامه داشته باشد و نمادهای "حتوکا و حتاید" همچنان معاملاتی پرتقاضا و مثبت را دنبال کنند.

احتمالا اکثر نمادهای گروه فلزی و معدنی همانند معاملات چهارشنبه پیش، متعادل و منفی دنبال گردند و تنها تک نمادهایی مثل "فلوله، فخاس، کمنگنز، کبافق و کدما" پرتقاضا و مثبت ظاهر شوند.

با توجه به اینکه بلوک ۱۶ درصدی نماد ذوب همچنان خریدار نداشت احتمالا این سهم پرحاشیه نیز با فشار فروش به مراتب بالاتری ودر نتیجه معاملات منفی تری مواجه باشد.

درگروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته نمادهای "بکاب، تمحرکه، تکشا، لسرما، لبوتان، لخزر و بسویچ" احتمالا همچنان مثبت و پرتقاضا ظاهر شوند و با توجه به افزایش تقاضا در اواخر بازار چهارشنبه در نمادهای "فاراک و فاذر" احتمالا معاملات متفاوت و مثبت آنها را نظاره گر باشیم.

در گروه غذایی نمادهای "زگلدشت، غبهنوش و غمهرا" به نظر با ادامه صف خرید و نمادهای "غبشهر، غگلستا، غفارس و تلیسه" در کانون توجه فعالین بازار قرار خواهند داشت.

 با انتشار گزارش 12 ماهه شرکت "مرقام" که با کاهش سودآوری مواجه شد، پرونده سال مالی 95 این شرکت بسته شد و یک پله دیگر به بازگشایی نزدیک تر شد، بازگشایی هیجانی که بعد از مدتها توقف به نظر به سایر نمادهای گروه آی تی نیز  منتقل شود و نماد مذکور و گروه آ ی تی را جز پربیننده ترین گروه ها جلوه دهد.
اخباربانک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: