کد خبر: ۶۹۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۶
نوراللهی در راه تراکتورسازی؛
همانطور که از مدت ها قبل خبر داده بودیم، حضور و انتقال هافبک پرسپولیس به تراکتورسازی قطعی شده و این بازیکن احتمالا نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هفته ها قبل از حضور احتمالی احمد نوراللهی در تراکتورسازی خبر دادیم. هافبک دفاعی که به دلیل دانشجویی و گذراندن 11 ترم کماکان هنوز در پرسپولیس به عنوان محصل مشغول به بازی است.

 

اگرچه عنوان شده که او از مهر 92 مشغول به تحصیل می باشد، اما از سال 1390 او دانشجو بوده و به واسطه انتقالی که به دانشگاه آزادشهر داشته، 11 ترم را پشت سر گذاشته است.

 

نوراللهی که قصد دارد در جام جهانی 2018 به میدان برود، از حالا اقداماتش را برای حضور در تراکتورسازی آغاز کرده است. امیر قلعه نویی و اطرافیانش مدت هاست به دنبال جذب او هستند، ضمن اینکه سیستم 1-3-2-4 تراکتورسازان باعث می شود تا تعداد هافبک های دفاعی تبریزی ها بیشتر از سیستم 2-4-4 برانکو باشد.

 

حتی به رغم اینکه بازیکنی چون مهدی کیانی در تراکتورسازی و در این پست مشغول به بازی است، اما مصدومیت سینا عشوری باعث می شود تا قلعه نویی نگاه ویژه ای به بازیکن جوان پرسپولیس داشته باشد.

 

این طور که به نظر می رسد حضور نوراللهی در تبریز قطعی بوده و او با انصراف از دانشگاه بی شک نیم فصل به تبریز خواهد رفت. به تمام اینها اضافه کنید که نوراللهی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشته و بعد از گذراندن خدمت سربازی باید به این تیم برگردد.

 

در این میان مدیربرنامه های نوراللهی درصدد است تا او را به کشورهای اروپایی منتقل کند، همچون سوشا مکانی که با حضور در یک تیم درجه چندم نروژ حالا فیکس تیم ملی است و نوراللهی به دنبال آن است تا با حضور در یک باشگاه دسته چند اروپایی جام جهانی را از دست ندهد. اما در این مقطع از فصل این احتمال تاحدودی نامحتمل به نظر می رسد به خصوص اینکه با توجه به مشکل سربازی این بازیکن، لژیونر شدن وی سخت خواهد بود.

 

بدین ترتیب نوراللهی از همین حالا آماده خداحافظی با طرفداران پرتعدادش که اکثرا رنج سنی 18 تا 25 سال دارند، می شود. طی چند روز گذشته تعداد زیادی از هواداران نوجوان و جوان پرسپولیس در کانال ها و گروه های مختلف هواداری نسبت به جدایی این هافبک بی حاشیه و خوش قد و قامت واکنش نشان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: