کد خبر: ۶۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۰
نماینده مجلس دهم تاکید کرد: امروز ۹۰ درصد جامعه عملا در حکومت کردن و مشارکت در آن بازمانده‌اند که این موجب پایه‌گذاری فساد شده است.
برای جلوگیری از فساد باید راه مشارکت مردم را در همه امور باز کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، علیرضا محجوب در پانزدهمین پیش کنگره حزب مردم‌سالاری که عصر امروز در کانون توحید برگزار شد، گفت: ما امروز عمیقا در عرصه رسیدگی به وضعیت فقرا ، کارگران و حفظ حاکمیت آنها در عرصه سیاست قدم برمی‌داریم و مسیری پیش گرفته‌ایم که آنچه در قانون و شعارها وجود دارد، رنگ باخته است.

او ادامه داد: امروزه به شدت به سمت جامعه آریستوکرات پیش رفتیم و ۹۰ درصد جامعه عملا در حکومت کردن و مشارکت در آن بازمانده‌اند که این موجب پایه‌گذاری فساد شده است.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه این روند حاصل سیاست‌گذاری و انضباط مالی بوده ، گفت: اگر بخشی نتواند با بی‌انضباطی مالی برخورد کند، یعنی همه بخش‌ها می‌توانند فاسد باشند و حتی از یک جامعه فئودالی و پادشاهی فسادش بیشتر می‌شود و فساد کردن به عنوان یک اصل قرار می‌گیرد.

او تاکید کرد: ما و دوستانمان در مجلس باید راه مشارکت مردم را در همه امور باز کنیم و این گفتارها و برگزاری جلسات کافی نیست.

محجوب ادامه داد: اگر اصل را بر خصوصی‌سازی گذاشته باشیم، باید بدانیم که انزوای مالی را دربردارد و آنچه به عنوان نظارت قابل پیگیری است، پاسخگو نخواهد بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اعتماد را باید از ریشه و بنیان برای مردم ایجاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: