کد خبر: ۶۹۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۶۸
وزیر دادگستری گفت: باید در صادر کردن رأی و مطالعه و بررسی پرونده‌های قضایی نهایت دقت و عدالت را لحاظ کنیم تا کوچکترین حقی از فرد یا افرادی ضایع نشود.
به گزارش خبرداغ به نقل از قضات با عدالت پرونده‌های قضایی را بررسی کنند تا حقی ضایع نشود ایلنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر پنجشنبه در نشست شورای قضایی استان یزد افزود: رسالت اصلی قاضیان، وزارت دادگستری و دستگاه‌ قضایی اجرای عدالت در جامعه و افزایش سلامت اجتماعی است.

وی افزود: کار قضایی و قضاوت بسیار سخت و حساس است و باید در صادر کردن رأی و مطالعه و بررسی پرونده‌های قضایی نهایت دقت و عدالت را لحاظ کنیم تا کوچک‌ترین حقی از فرد یا افرادی ضایع نشود.

 پورمحمدی متذکر شد: با اجرای عدالت در جامعه جرم و فساد در اجتماع کاهش و شاخص‌های سلامت اجتماعی افزایش می‌یابد.

وزیر دادگستری گفت: باید به سمت کاهش جمعیت کیفری در استان‌ها گام برداریم و این مهم با کوشش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد اشتغال برآورده می‌شود.

همچنین استاندار یزد در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: دستگاه قضا و دادگستری در استان یزد به دلیل وجود نیروهای متخصص، متعهد و معتقد هماهنگی و همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرائی استان برقرار کرده است و برای رضایتمندی مردم گام برمی‌دارد.

سید محمد میرمحمدی ادامه داد: در استان یزد در بحث مبارزه با فساد، پیشگیری از جرم و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام شده است و حمایت دستگاه‌ قضائی استان را از سیاست‌های کلان کشور و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شاهد هستیم.

نشست شورای قضایی و قاضیان استان با حضور وزیر دادگستری، استاندار یزد، دادستان عمومی و انقلاب یزد و اعضای شورای قضائی استان در دادگستری یزد برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: