کد خبر: ۶۹۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۲
مقامات امنیتی روسیه در اقدامی پنج نفر از اعضای وابسته به گروه تروریستی «داعش» را که به دنبال طرح‌ریزی حملات تروریستی در این کشور بودند، در منطقه اینگوشتیا روسیه دستگیر کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از دستگیری 5 عضو داعش در روسیه فارس ، دادستان‌های محلی روز پنجشنبه (امروز) اعلام کردند که پنج نفر از اعضای وابسته به تکفیری‌های داعش که برای یکسری حملات تروریستی در روسیه برنامه‌ریزی می‌کردند را در «اینگوشتیا» روسیه دستگیر کردند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک گزارش کرد، دادستان‌ها اعلام کردند: «دادگاه محلی ماگاس، پنج نفر از اعضای وابسته به گروه تروریستی داعش را به درخواست دپارتمان تحقیقات سرویس امنیت فدرال روسیه (FBS) در اینگوشتیا دستگیر کردند».

طبق این گزارش، این گروه توسط مأمور سری داعش که اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی کشته شد، تشیکل شده بود.

علاوه بر دستگیری این پنج نفر، FBS، پنج اسلحه، دو بمب دست ساز که هرکدام قدرتی معادل 10 کیلوگرم «تی ان تی» و یک قطعات تفنگ‌ تک تیراندازها نیز ضبط کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: