کد خبر: ۶۹۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
دبیر هشتمین نمایشگاه صنعت هوایی خبر داد؛
دبیر هشتمین نمایشگاه صنعت هوایی و هوانوردی با بیان اینکه سوخوهای روسی برای اولین بار در آسمان ایران پرواز نمایشی خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت مرتبط با صنعت هوایی از کشورهای اروپایی و آسیایی حضور دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، بیژن بنکدار در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی در کیش با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه سابقه ۱۵ ساله دارد ، گفت: از ۱۵ سال گذشته بیشتر در عرصه صنایع هوایی و هوانوردی در جزیره کیش در قلب خلیج فارس بنیان گذاشته شد.

وی ادامه داد: هر دو سال یک بار علیرغم وجود فشارهای بین المللی و تحریم‌های نابجا این نمایشگاه تکرار شد و این نمایشگاه امروز به صحنه اقتدار و غرور ملی تبدیل شده است.

بنکدار ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، مالزی ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، آمریکا و ژاپن و فرانسه حضور دارند که فرصت مناسبی برای انجام تعامل و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امسال در نمایشگاه هوایی کیش برای نخستین بار پس از انقلاب شاهد عملیات نمایشی شوالیه‌های روسی و بالستیک شامل ۵ فروند سوخو شامل ۶ هواپیمای جت خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور قدرتمند جنگنده‌های خود پروازهای نمایشی خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: