کد خبر: ۶۹۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۷۲۹
نام HS این خودرو مخفف High Speed است و لذا یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلوی V8 به توان فوق العاده 678 اسب بخاری بر روی آن نصب شده است.
به اذعان بسیاری از کارشناسان مک‌لارن P1 یکی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین طراحی‌ها را در سال های اخیر اتومبیل‌سازی از آن خود کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از "کاراسکوپ"، اگرچه در حال حاضر مک‌لارن P1   دارای یکی از بهترین‌هاست اما در مقابل نسخه MSO HS   چندان چشم‌گیر به نظر نمی‌آید. این مدل 15 بار از مدل P1 نادرتر است و تنها 25 دستگاه از آن در نسخه لیمتدد ساخته شده است.

با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد

این خودرو به رنگ نارنجی گدازه‌ای طراحی شده که رنگ آن باعث مشهور شدن مدل مفهومی P1 شد. این مدل در بسیاری از قسمت‌ها از فیبر کربن ساخته شده که اسپیلترهای جلو، باله‌های جانبی، بال‌های عقب،بخش بالای سقف، نوارهای سیاه حاشیه و بخشی از بدنه از آن جمله‌اند.


با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد

نام HS این خودرو مخفف High Speed است و لذا یک موتور 3.8 لیتری توربو دوقلوی V8 به توان فوق العاده 678 اسب بخاری بر روی آن نصب شده است. البته مهندسین مک لارن می‌توانستند که قدرت این توربو را افزایش دهند ولی ترجیح دادند به جای آن ضریب درگ خودرو را کاهش داده و ویژگی های موتور آیروینامیک آن را ارتقا بخشد.

با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد
با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد
از این نسخه تنها 25 دستگاه ساخته شده که قبل ساخت همه آنها پیش‌فروش شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: