کد خبر: ۶۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با صدرنشینی پتروشیمی به پایان رسید.
نتایج هفته چهارم لیگ برتر بسکتبالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال هم با برد مدعیان به پایان رسید و پتروشیمی صدرنشین باقی ماند. در جریان این رقابت‌ها مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین کنونی لیگ میزبان شهرداری تبریز بود و با نتیجه 74 بر 61 مهمانش را شکست داد و صدرنشین باقی ماند. جیمز وایت از پتروشیمی با 13 امتیاز و تاثیرگذاری 21 بهترین بازیکن میزبان بود و در طرف مقابل نیز سیان ویلیامز با 17 امتیاز بهترین بازیکن شهرداری تبریز نام گرفت.

در تهران شیمیدر میزبان نفت آبادان بود که این مسابقه نزدیک در نهایت با نتیجه 76 بر 70 به سود مهمان تمام شد تا شیمیدری‌ها که این فصل شروع خوبی نداشتند، بدون برد بمانند. در این مسابقه زلاتکو جوانوویچ گارد راس نفت آبادان با 24 امتیاز نقش زیادی در برد تیمش داشت. امیر صدیقی هم با 11 امتیاز و 11 ریباند یکی از بازیکنان خوب شیمیدر بود.

نبرد شهرداری اراک و آ.اس شیراز هم به سود تیم تهرانی تمام شد و نماینده شیراز در خانه با نتیجه 89 بر 65 تن به شکست داد. دنیل ویلیامز و کوانتی هاسلی بازیکنان خارجی شهرداری اراک ستاره‌های میدان بودند و با کسب 28 و 24 امتیاز نقش زیادی در برد نماینده اراک داشتند. در ترکیب تیم شیراز هم شایان پورکاوه با کسب 25 امتیاز عملکرد خوبی داشت.

در دیگر دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال دانشگاه‌آزاد 65 بر 55 شهرداری کاشان را شکست داد و روند پیروزی‌هایش را ادامه داد. پرینس بازیکن آمریکایی دانشگاه‌آزاد با 23 امتیاز و تاثیرگذاری 28 نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد و در ترکیب کاشانی‌ها نیز ماکسیم کواسویچ بهترین بازیکن بود که 13 امتیاز گرفت.
 آخرین مسابقه این هفته نیز بین نیروی زمینی و شهرداری گرگان برگزار شد که در پایان تیم بسکتبال نیروی زمینی توانست با نتیجه 54 بر 53 شهرداری گرگان را شکست دهد و اولین بردش در این فصل را خارج از خانه کسب کند.

*نتایج کامل هفته چهارم:
پتروشیمی 74 - شهرداری تبریز 61
شهرداری کاشان 55 - دانشگاه آزاد 65
لوله آ.اس شیراز 65 - شهرداری اراک 89
شیمیدر تهران 70 - نفت آبادان 76
شهرداری گرگان 53 - نیروی زمینی 54

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: