کد خبر: ۶۹۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۱
صحبت کنم جریمه می شوم؛
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: «نمی‌توانم در مورد تعطیلی تمرین دیروز تیم ملی صحبت کنم.»
به گزارش خبرداغ به نقل از  جام نیـوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با سوریه در مورد لغو تمرین تیم ملی اظهار داشت: «نمی توانم در این مورد صحبت کنم. زمان آن اینجا نیست. اگر می شد صحبت کنم با جرایم AFC روبرو می شوم.»

 

وی ادامه داد: «اما ما این موضوع را به اطلاع مسئولان AFC و فدراسیون فوتبال مالزی رساندیم. به آنها گفتیم شرایط مناسب نیست اما تصمیم گرفته شده اما آنها هستند که می توانند پاسخگو باشند.»

 

کی روش تصریح کرد: «این مسئولان بوده اند که شرایط اینجا را تایید کرده اند برای دیدار ایران و سوریه و کره جنوبی و سنگاپور. که جای تعجب دارد و اگر من بخواهم حرف بزنم هم جای تعجب خواهد داشت.»

 

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا این شرایط آب و هوایی به نفع سوریه نخواهد بود گفت: «فکر می کنم تصمیماتی که از قبل گرفته شده را نمی توان تغییر داد و خواهش می کنم از من نپرسید که در این خصوص نظری بدهم چون دوران شغلی من تا دوران جام جهانی  آتی ادامه خواهد داشت و الان نمی تواند این تصمیمات را تغییر دهد. اما اگر از بعد فوتبالی نگاه کنید مطمئنا هیچ کسی از این شرایط استقبال نمی کند و برای هیچ کسی مناسب نیست نه سوریه و نه ایران و نه فوتبال و AFC . از این شرایط فقط فوتبال لطمه می خورد و مطمئنا دچار اتفاق هایی مثل مصدومیت ها می شویم. اما سعی می کنیم با تمرکز لازم نتیجه بگیریم. از نظر فوتبالی سخت است اما سعی می کنیم تمرکز لازم را داشته باشیم البته با همه احترامی که بریا سوریه قائل هستیم.»

 

کی‌روش در خصوص شرایط ایران در امر گلزنی عنوان کرد: «سعی می کنم همیشه در همه زمینه ها پیشرفت کنیم. چه در ابعاد تهاجمی چه تدافعی اما اگر در بازی های برگشت سعی کنیم هر بازی یک گل بزنیم و گل نخوریم از نتایجی که به دست می آید راضی خواهیم بود. نتایج ثابت کرده تمام تیم ها سعی می کنند با تمام قوا بازی کنند که این نشاندهنده تعادل در گروه است. برخلاف اینکه برخی کارشناسان که گفته بودند وضعیت برخی تیم ها دشوارتر است اما می بینیم که همه تیم ها بهترین عملکرد خود را انجام می دهند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما در حال حاضر مدعی اصلی این گروه است و ‌آیا این فشار بیشتری به تیم ملی وارد می کند گفت: «مطمئنا تک تک بازی ها فشار خودش را دارد اما ما به این موضوع به عنوان فشار نگاه نمی کنیم بلکه به مسئولیت نگاه می کنیم چون مقابل تیم خوبی بازی می کنیم و دوم اینکه باید به تمام حریفان احترام بگذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: