کد خبر: ۶۹۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۵
ستاره تیم استقلال خوزستان به پیشنهاد سرخابی‌های تهران واکنش نشان داد.
واکنش ستاره خوزستانی به معاوضه‌اش با مدافع استقلالبه گزارش خبرداغ ، رحیم زهیوی که با ۵ گل زده، بالاتر از دیگر بازیکنان تیمش و در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد، مدتی است که ترجیح می‌دهد سکوت کند.

 

وی در مورد مصاحبه‌هایی که از او منتشر شده، اظهار داشت: «من حدود یک ماه است که هیچ مصاحبه‌ای نکردم و فعلا هم قصد ندارم صحبت کنم. در واقع اتفاقی نیفتاده که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.»

 

مهاجم استقلال خوزستان در مورد بحث داشتن پیشنهاد از تیم‌های پایتخت و معاوضه با محمدامین حاج‌محمدی توضیح داد: «این مساله را الان می‌شنوم و نمی‌دانم چه کسی مطرح کرده. من چند پیشنهاد دارم اما تا وقتی سید (سیروس پورموسوی) در استقلال خوزستان حضور دارد، من هم می‌مانم.»

 

زهیوی در پایان تاکید کرد: «شرایط الان خیلی سخت است و اگر پول نرسد شاید خود سید هم نماند. فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم و به موقع مصاحبه خواهم کرد.»

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: