کد خبر: ۶۹۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۲
رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه سفر به لهستان از مرکز تحقیقات ملی هسته‌ای این کشور بازدید و در جریان فعالیت‌های این موسسه قرار گرفت.
صالحی با رییس جمهور لهستان دیدار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تحقیق و توسعه و تولید رادیو دارو در راکتور تحقیقاتی این موسسه از جمله فعالیت هایی است که مورد توجه قرار گرفت. همچنین این موسسه در ساخت راکتورهای جدید با حرارت بالا HTR فعال است. در این بازدید زمینه های همکاری میان دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تفاهمات اولیه برای انجام اقدامات مشترک از سوی طرفین اعلام شد.

دکتر صالحی در ملاقات با رییس جمهور لهستان ضمن ابلاغ پیام گرم رییس جمهور کشورمان از مذاکرات و بازدیدهای انجام شده توضیحاتی ارایه کرده و نسبت به شکل گیری همکاری جدی میان دو طرف در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای ابراز امیدواری کرد.

رییس جمهور لهستان نیز با ابراز خرسندی از سفر صالحی به ورشو حمایت خود را از تفاهمات اعلام شده ابراز و عزم کشورش را برای توسعه همکاری ها در حوزه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مورد تاکید قرار داد.

صالحی در سفر به لهستان پیشتر با پروفسور گلینسکی، معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ این کشور و همچنین با روسای مجالس نمایندگان و سنای لهستان نیز ملاقات کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: