کد خبر: ۶۹۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۴۰۱
مدافع میانی + سروش مورد نیاز پرسپولیس؛
با توجه به قراردادهای نسبت با قیمت پایین سرخ ها در ابتدای فصل و درآمدزایی بالا، هواداران و سرمربی پرسپولیس انتظار خریدهای ارزشمندی از مسئولان باشگاه دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پس از پایان دیدارهای هفته پانزدهم، پنجره نقل و انتقالاتی روی تیم ها گشوده خواهد شد. در نقل و انتقالات زمستان تیم ها سعی می کنند نقاط ضعف را بپوشانند و در پست هایی که نیاز به بازیکن دارند، ستاره ها را به خدمت بگیرند.

 

بنا بر آنچه در قوانین اعلام شده هر تیم می تواند 6 بازیکن در این مدت در خدمت بگیرد و همچنین قادر به فسخ قرارداد با بازیکنان کنونی است.

 

پرسپولیسی ها که در نقل و انتقالات پیش فصل به دور از هزینه زیاد، موفق به جذب ستاره ها شدند قطعا در نقل و انتقالات نیم فصل با دست بازتری به جنگ با رقبا خواهند رفت.

 

سرخ ها در لیست کنونی شان 4 بازیکن 950 میلیون تومانی دارند و هیچ بازیکنی میلیاردی ندارند! این مزیتی است که باشگاه پرسپولیس نسبت به رقیب سنتی دارد و با توجه به این که چند روز پیش اعلام شد پرسپولیس درآمدی دو برابری نسبت به استقلال از 3090 دارد، می توان انتظار داشت علی اکبر طاهری و دوستانش با خرید بازیکنانی باکیفیت راه رسیدن به قهرمانی را هموارتر کنند.

 

در لیست سرخپوشان یک جای خالی به واسطه فسخ قرارداد با آنتونی گولچ وجود دارد و پیش بینی می شود به دلیل قیمت بالای اوکراینی ها، باشگاه با آلکسی پل یانسکی یا ولادیمیر پریموف برای جدایی توافق کند. در این شرایط برانکو ایوانکوویچ می تواند دو بازیکن بزرگسال مورد نیازش را به خدمت بگیرد.

 

با توجه به ضعف پرسپولیس در پست دفاع چپ به دلیل استفاده از بازیکن غیر تخصصی شاید خرید یک مدافع وسط مانند عزت الله پورقاز یا محمد طیبی بتواند خریدی مناسب برای پرسپولیسی ها باشد. چون در این صورت محمد انصاری می تواند به پست اصلی اش که دفاع چپ است برود.

 

البته این در صورتی است که باشگاه با پل یانسکی فسخ کند و اگر شرایط برای فسخ با مدافع 900 میلیونی پرسپولیس مهیا نشود، باشگاه باید برای جدایی با پریموف تلاش کند و برای جذب مهاجم جانشین دست به کار شود.

 

سروش رفیعی که به دلیل اتمام سربازی اش بازیکن آزاد محسوب می شود، به نوعی شاه ماهی نقل و انتقالات است و به نظر می رسد تمایل زیادی برای پوشیدن لباس قرمز پرسپولیس دارد. در صورت جذب او نگرانی برانکو از مصدومیت یا محرومیت محسن مسلمان نیز از بین خواهد رفت.

 

اما دیگر شایعه نقل و انتقالاتی پرسپولیس خروج احمد نوراللهی و امید عالیشاه است. شایعه ای که دهان به دهان می چرخد و به همه گوش ها می رسد. اما با توجه به نیاز برانکو به این دو بازیکن بعید به نظر می رسد او رضایت به سرباز شدن این دو بدهد.

 

در هر شرایط باید گفت با توجه به قراردادهای نسبت با قیمت پایین سرخ ها در ابتدای فصل و درآمدزایی بالا، هواداران و برانکو انتظار خریدهایی با ارزش را خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: