کد خبر: ۶۹۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
تعداد بازدید: ۳۱۶
بازیکنی که پرسپولیسی ها او را هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود می دانند با پیشنهادی ویژه روبرو شد.
این بازیکن به‌خاطر نیاز مالی بمب پرسپولیس می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، در شرایطی که سروش رفیعی هافبک تاثیر گذار باشگاه تراکتورسازی تبریز با سکوت خود نسبت به حرف و حدیث های این روزها بر حجم شایعات افزوده است و کسی نمی داند وی در این تیم تبریزی می ماند و یا اینکه راهی پرسپولیس می شود، مذاکرات پشت پرده ای از سوی مدیریت باشگاه تراکتورسازی با او صورت گرفته و هنوز در جریان است.

 

باشگاه پرسپولیس به این بازیکن مبلغ قابل توجهی را پیشنهاد داده است و از سوی دیگر باشگاه تراکتورسازی رقمی را به سروش اعلام کرده که قابل توجه است اما با این حال هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

 

حالا در شرایطی که خبر می رسد هواداران باشگاه پرسپولیس موجی را به راه انداخته اند تا این باشگاه برای جذب رفیعی تحت فشار قرار بگیرد و او را جذب کند، تراکتورسازان نیز بیکار نمانده و از طریق یکی از مربیان شان با او گفت و گو کرده اند.

 

با این تفاسیر اینجا بحث مبلغ پیشنهادی حرف اول را می زند و سروش که دو سال سربازی خود را بدون دریافت های نجومی پشت سر گذاشته و در ضمن هزینه های خانواده اش را به دوش می کشد می خواهد با بله گفتن به بهترین پیشنهاد مالی زندگی اش را سر و سامانی بدهد.

 

مسلما اگر او روانه پرسپولیس شود گران ترین بازیکن فصل این تیم و رکورددار خواهد شد.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: