کد خبر: ۶۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۲
توئیت برت درباره آزمون؛
کارشناس محبوب لیورپولی ها، منبع نخست خبر ابراز تمایل باشگاه انگلیسی به جذب ملی پوش ایرانی بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،تونی برت برای هواداران لیورپول نامی آشناست. فوتبال نویسی که کارش را در لیورپول اکو آغاز کرد و سپس به تایمز لندن راه یافت.

 

حضور وی در این نشریه اما وقتی به پایان رسید که گزارشی درباره فاجعه هیلزبورو منتشر شد و با دیدگاه برت تطابق نداشت. وی در اعتراض به این مطلب از سمت خود استعفا کرد و راهی سایت Joe.co.uk شد.

 

برت با توجه به مواضعش، مورد محبوبیت ویژه ای در میان طرفداران لیورپول و همچنین اعضای باشگاه قرار دارد.

 

او ساعتی قبل از انتشار رسمی خبر گاردین درباره علاقه باشگاه لیورپول به جذب سردار آزمون در توییتی این خبر را منتشر کرد تا اندکی بعد موضوع در شکل گسترده ای بازتاب پیدا کند.

 

برت، در مقاله ای پیشنهادات دیگری را هم برای یورگن کلوپ مطرح کرده است.

 

او که تا حد یک تیفوسی خود را به لیورپول علاقمند نشان می دهد، تاکید کرده با توجه به شرایط بازیکنان ملی پوش باشگاه و همچنین آسیب دیدگی ها بازار را زیر نظر دارد تا در نقش مشاور کلوپ او را از استعدادهای نوین آگاه سازد.

 



 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: