کد خبر: ۶۹۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۴۶۴
«آنجلینا جولی» بر اساس توافق مشترک با «برد پیت» حضانت شش فرزندش را به تنهایی بر عهده خواهد گرفت.
به گزارش خبرداغ،پس از این که «آنجلینا جولی» به سبب آنچه "حفظ سلامت خانواده" خواند درخواست طلاق از «برد پیت» را ثبت کرد، این دو بازیگر معروف هالیوودی در نهایت به توافق رسیدند که حضانت شش فرزندشان در اختیار «آنجلینا جولی» باشد.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس این توافق «برد پیت» می‌تواند ملاقات‌هایی با فرزندانش داشته باشد که بین 8 تا 16 سال سن دارند.

«آنجلینا جولی» در ماه سپتامبر و در فاصله چند روز پس از این که «برد پیت» در جریان یک سفر هوایی مشاجره جدی با خانواده‌اش داشت به دلیل تفاوت‌های غیرقابل تطبیق با همسرش درخواست طلاق داد و وکیل آنها نیز اعلام کرد که «جولی» برای حفظ سلامت خانواده خواهان جدایی است.

این توافق حدود یک هفته پیش و با مشورت با متخصصان مراقبت از کودکان حاصل شده است اما هنوز جزئیات بیشتر درباره آن منتشر نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: