کد خبر: ۶۹۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۹
پزشکیان
نایب رییس اول مجلس بر لزوم تعامل فراکسیون امید و شورای‌عالی اصلاح‌طلبان تاکید کرد.
به گزارش خبرداغ ،مسعود پزشکیان در گفت‌وگو  ایلنا، با اشاره به حضور تعدادی از اعضای فراکسیون امید در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: به هر حال نمایندگان سلایق خاص خود را دارند و ممکن است نامزدی معرفی شود که بنابر سلایق خود عمل کند. ضمن اینکه فراکسیون امید مربوط به فعالیت‌های درون‌پارلمانی است و ممکن با وجود همگرایی دو نفر داخل فراکسیون، در مورد مسائل بیرون مجلس سلایق مختلفی داشته باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تعامل میان فراکسیون امید و شورای‌عالی شکل بگیرد، مثمرثمر خواهدبود و فراکسیون‌امید می‌تواند با تعامل سازنده با شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به انتخاب نامزدهایی هماهنگ‌تر با گرایش کلی این جریان کمک کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفتارها و اشکال‌های افراد است که جاذبه یا دافعه ایجاد می‌کند و نوع برخورد ماست که باعث می‌شود که جامعه به ما نزدیک یا دور شود.

پزشکیان اعلام کرد: باید بجای این‌که با همدیگر دعوا کنیم، کاری کنیم که مردم به ما اقبال داشته باشند و این اقبال را نباید با زور، دعوا، تهدید و تطمیع به‌دست آوریم؛ بلکه باید با رفتارمان در جامعه چنین اقبالی را حاصل کنیم.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه نیاز دارد که به مدیران خود ایمان داشته باشند و بپذیرند و بخواهند که چه کسی به آن‌ها خدمت کند و درصورتی که این فرهنگ درست شود، مملکت بیمه خواهد شد.

او با تاکید بر این‌که این رویکرد فارغ از مسائل جناحی است، یادآور شد: متاسفانه در کشورمان حزب یا جریان یکپارچه به‌شکلی پخته نداریم و ممکن است افرادی در یک جریان باشند اما در برخی مسائل نگاه‌شان کاملاً با یکدیگر متفاوت باشد.

پزشکیان در پایان تصریح کرد: با این حال، هنگامی که احزاب فعال شوند، افراد به‌خاطر مجموعه اهداف کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و بنابر این بهترین راه برای کمک به مردم ایجاد همزبانی و گزارش شفاف آن به مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: