کد خبر: ۶۹۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۴۴۲
تجهیز مرکز درمانی چابهار ازسوی بانک اقتصاد نوینمدير اجرايي شوراي مجمع خيرين استان سيستان و بلوچستان با اهداي لوحي به مديرعامل بانک اقتصادنوين از اقدامات اين بانک در تجهيز مرکز درماني منطقه چابهار قدرداني کرد. 
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين بانک تاکنون در راستاي توجه به ايفاي وظايف خود در عرصه‌هاي اجتماعي اقدامات موثر و تاثير‌گذاري داشته است که از آن جمله مي‌توان به ساخت 19 مدرسه در مناطق محروم، تجهيز و راه‌اندازي مراکز درماني، کاشت درخت و احداث بوستان و ... اشاره کرد که در آخرين مورد به همت نخستين بانک خصوصي کشور، مرکز درمان بيماران تالاسمي منطقه چابهار به وسايل مورد نياز تجهيز شد. براساس اين گزارش حمايت از مراکز درماني عمومي از برنامه‌هاي اصلي بانک اقتصادنوين در بخش مسووليت‌‌هاي اجتماعي است که در اين راستا و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در آخرين مورد راه‌اندازي يک باب خانه بهداشت در شهر زاهدان ازسوی اين بانک در دستورکار قرار گرفته، ضمن اينکه بانک اقتصادنوين تاکنون از چند انجمن و موسسه ارائه‌دهنده خدمات پزشکي نيز حمايت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: