کد خبر: ۶۹۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر زمانی که برانکو صلاح بداند بازی می کنم و شک نکنید برای موفقیت تیمم می جنگم.
هر زمان برانکو بخواهد حاضرم به پرسپولیس کمک کنمبه گزارش خبرداغ ، محمد آرام طبع درباره شرایط تیم پرسپولیس در آستانه اعزام به امارات اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما بعد از بازی مقابل نفت آبادان در شرایط بسیار خوبی دارد و بعد از بردی که مقابل نفت به دست آوردیم به صدر جدول برگشتیم. تلاش می کنیم آمادگی خودمان را در اردوی امارات بالا ببریم و بتوانیم با شروع دوباره رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

وی افزود: فکر می کنم تاکنون فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و در تمام بازی هایمان موقعیت های خوبی به دست آوردیم که بعضی وقت ها توپ های ما با بدشانسی گل نمی شد اما خوشحالم که دل هواداران را شاد کردیم و به صدر برگشتیم. 

 

مدافع پرسپولیس در خصوص درگذشت منصور پورحیدری گفت: واقعا از این بابت ناراحت شدیم. گرچه من افتخار شاگردی ایشان را به دست نیاوردم ولی تاکنون از او چیز بدی ندیدم. انسان های خوب با رفتن شان بیشتر همه را ناراحت می کنند. 

 

آرام طبع در ادامه گفت: ما قصد داریم با قدرت بقیه بازی ها را جلو ببریم و مطمئن باشید هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. سعی می کنیم با گرفتن نتیجه مزد زحمات مان را بگیریم.

 

وی در پایان درباره نیمکت نشینی اش بیان داشت: برای من مهم تیم است. گرچه دوست دارم برای تیم بازی کنم. اول فصل دچار بدشانسی شدم و مصدوم بودم اما تازه در تیم جا می افتادم. قطعا هر زمانی که برانکو صلاح بداند بازی می کنم و شک نکنید برای موفقیت تیمم می جنگم.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: