کد خبر: ۶۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت.
کی‌روش: متاسفم که نتوانستم در مراسم خاکسپاری پورحیدری شرکت کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،پیکر زنده یاد منصور پورحیدری پیشکسوت اسطوره‌ای باشگاه استقلال امروز به خاک سپرده شد.

 

در همین خصوص کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: "درگذشت منصور پورحیدری به عنوان یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران خبر تلخی بود که این روزها فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. اینجانب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر خود وظیفه می‌دانم که این فقدان را به خانواده گرامی پورحیدری و ورزش ایران تسلیت گفته و برای روح او طلب آرامش کنم. متاسفم به دلیل سفری که از پیش برنامه ریزی شده بود امکان حضور در مراسم امروز را پیدا نکردم ولی از تبریز این اتفاق را تسلیت می گویم."

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: